Tuesday, May 20, 2008

wajarkah aku marah?

an accident occured between my family's car and a Sutera's car last Sunday.. my brother yg drive.. without any passanger from my family.. he drove 2 Dewan ALumni UTM Jhr ( tmpt di mana my wedding bakal dilangsungkan) 2 atttend an AGM.. everything ok at first..
suddenly bila balik runah.. dgn wajah pucat nya he told my mum yg the car was kissed by someone's car.. OK.. saya juz dgr n mara sikit2 jek.. then he said rosak kat depan.. i igtkn sikit2 jer.. ok la lagi.

then.. esoknya nk kuar i tgk tempat yg accident tu.. wah wah lampu pecah dan kemek bahagian depan kereta.. mau rm 200-300 jugak yg kuar.. i was told tht my bro is innocent.. dia x pandu laju pun..kereta SUTERA tu langgar depan keta ktorg selepas die mintak maaf cakap sori aku lupa nk tgk side mirror boleh x aku ckp dia B*D*H? juz sori igt settle ke..

aku lebih angin bile mak die tepon mak aku bgtau yg daripada kedaan keta.. dua2 bawak laju.,. banyak la die punye teori.. dh sah terang lagi silau aku rasa.. ada saksi yg anak dia bawak laju...
mak ayaah aku malas nak panjangkan cite.. disebabkan yg melanggar tu kawan adik aku dn mak ayah die tu kawan mak ayah aku.. kira habis gitu jela.. byr sendiri sendiri..

mak aaku ckp ktorg x kemaruk nk duit dia pn.. at least jadi org yg berbudi bahasa.. jgn kurg ajar mcm tuh.. kalau salah mengaku.. kang report polis kang.. kena gantung lesen P mamat tuh.. time kasihla sikit org x report polis..

jgn kurg ajar idup kt dunia ni.. esok2 org buat lagi teruk kau kena! ADA PAHAM?

1 yang juga Bersungguh2:

abe said...

weh... plik tol la...~
hok ni pon nk cerita..
x de motif~~