Sunday, December 7, 2008

raya aidiladha~~

salaM
aduhhhh.. sebenarnya aku dah begitu bekobar2 nak pulang ke kelantan menymbt hari raya aidiladha di sana.. TAPI Allah lebih tahu hikmah disebaliknya ;(
aku x dapat pulang la nampaknya.. hujan turun dengan begitu jayanya..dan jalan ke terengganu banjir~~

waaa... xbuleh balik.. raya la kat melaka dgn family hubby..
tp sehari je.. selasa kami dh msk ofis..

kerja kerja kerja

skrg bz..

so, baby pn kena ikut mama n papa kerja yer...

pagi tadi ketika dengkuran suami msh kedengaran, aku menggembleng tenaga membasuh baju yg berapa hari x berbasuh di ofis nya.. haha... skrg ni rajen betul bsh baju guna tgn wpn ada mesin basuh..

sebab apa? mesin basuh dia x best-- semi-auto
so baikla basuh tgn je
lagipn dh beberapa thn praktis basuh baju guna tgn ni.. sejak msk UIA lagi..haha

sskrg ni byk belajar bersabar.. dh nak jadi mummy kena byk sabar.. kena rajen tlg suami.. semua kena rajen.. rajen sgt2

wah wah.. tahun baru pn dh nk dkt.. kena tanam azam baru jugak laaa

3 yang juga Bersungguh2:

fauzun said...

hahahah..kesian.. best kelik kelate..tapi penat gilo.. sejuk..sbb asyik hujan

anin said...

takpo la... kesbaran dn kesusahan yg akan dibalas kalau tak di dunia di akhirat.. belajar erti bersyukur dn bersabar wpn kdg2 tak berapa sabar..haha

wanie said...

wow... jgn berat2 sgt buat keje tuh!!