Sunday, January 4, 2009

sedih ke?

baru je baju blog kawan2 lama.. huhu.. ade je umpatan2.. biasela.. semua org melakukan kesalahan.. tp kenapa mereka lebih suka berkata di belakang berbanding berbincang secara berdepan.. sedangkan mereka semua adalah bakal lecturer..bakal doktor ..kira bidang profesional la ni..

tp biasalha semua org macamtu..kita pn kdg2 x bersikap profesional..tahniah kepada semua sahabat yg sudah bergelar isteri org, tunangan org, yg dah bekerja, yg dah dapat membina kerjaya sendiri dll..

sempena tahun baru 1430H dn 2009 ni,, saya mengambil kesempatan memohon ampun dn maaf atas semua kesalahan saya dari dulu hingag sekarang.. kadang2 kita marah, kdg2 kita gembira dn kdg2 kita sedih.. tpi awasi setiap tutur kata kita.. kerana perkataan mencerminkan peribadi..

bersabar dengan dugaan dan tabah dengan segala cabaran.. apa2 pun saya maafkan segala dosa2 yg pernah dilakukan oleh mereka dn saya harap kemaafan masih ada dlm kamus hidup mereka atas dosa2 saya..
tegurlah kalau salah.. itu yg terbaik.. adakalanya kita dgr berita yg telah ditokok tambah.. dn kita terus percaya..huhhh

walaupun saya mmg dah hampir melupakan kewujudan mereka dlm kehidupan peribadi saya..

yg ada sekarang org2 baru yg membuat saya gembira dn tertawa.. yg menegur berhikmah dn beriman.. famili tercinta, suami, sahabat UIAM , junior2 UIAm dn yg rapat dn sering menegur skrg ex SMIH ..

salam kemaafan dn salam tahun baru

0 yang juga Bersungguh2: