Sunday, February 15, 2009

aku di terengganu

salam all~~

penat jugak dgn kehidupan terbaru ni.. alhamdulillah bulan dua ni memberi rezeki yg melimpah buat aku dn suami.. semoga kita semua berada dalam keadaan yang sihat dn dirahmati Nya.. dn sentiasa berpeluang untuk meningkatkan amalan kita dalam sehari-hari hidup kita

semalam baru je balik dr rumah mek kat kelate.. g tgk tok ayah dn mek.. berkesempatan jugak g rumah cek walaupun sekejap dn g pangkalan kubor membeli toto narita, tilam santai depan tv, tempt sgkut baju dn bantal.

cuma barangan bayi belum di tambah koleksinya.. sabar ye baby..nanti umi dn abah beli bila sampai masanya...

kami bertolak pulang selepas isyak.. di sebabkan penat yg melampau2 kami terpaksa berhenti rehat dn tdo beberapa kali sebelum tiba ke rumah di terengganu..

akhirnya lebih kurg pukul 1 pagi kami tiba di kediaman baru kami..
penatt sgt.. lebih penat bila memikirkan hari ni kena kerja.. liat jugak nk bgn pagi tadi.. huhu

alhamdulillah hujung minggu terisi dgn benda2 bermanfaat..

hari jumaat kami ke air terjun sekayu.. aku x mandi pun sbb takut demam.. lagi2 perut ni dh agak boroi.. so tkt kesejukan.. suami je mandi dengan jayanya.. bahagia dia selam cari ikan..huhu

hari khamis lepas kerja kami ke pantai batu buruk.. makan angin smbil mkn a&w.. rileks2 sebentar..

dn hari ini.. aku bekerja kembali dn nk shoping sikit petg ni.. since sandal dah nyawa2 ikan dn kasut dh ketat disebabkan kaki yg sembab..

that's all- the updated version of my life~~

4 yang juga Bersungguh2:

wanie said...

eh dh duduk kat terngganu ek? nnt kita blk kg blh la jengah nti... kan? =)

anin said...

boleh sangat..sesiapa yg nak mai jenguk dialu2kan laa

shahhana said...

nice to know that you are happy now. good luck for your new life! :)

+akufobia+ said...

hu.entah bila la nak jenguk terengganu lagi kan.last datang chukai.ngee.eh.ada trip pergi terengganu.ha.tu lagi latest.