Monday, September 7, 2009

hari ini

Assalamualaikum

Hari ini Nuzul Quran

Hari ini juga cuti

HAri ini saya berusaha menyiapakan soalan final untuk student

hari ini juga saya nak keluar membeli barangan SYahmi

Hari ini saya kena buat answer scheme utk final

Hari ini saya kena kemas rumah

Hari ini saya kena jadi superwoman

HAri ini syahmi gembira sebab umi abah ada rumah

Semalam saya kerja

Semalam ada 2 kelas- agak padat sampai suara dah serak mengajar

Semalam Syahmi tak tdo di Taska

Semalam Syahmi tdo bila saya pangku dia di dalam ofis

Semalam Syahmi berak atas sejadah saya di ofis

Semalam Syahmi banyak main dari tidur

Semoga hari esok dan akan datang Syahmi membesar dalam keadaan sihat dan cergas

Syahmi,
Nanti raya kita cuti lama2 ye.. Lepastu Mesti Syahmi lupa kena g skool dn tak leh tdo bile kawan2 di Taska bising..

1 yang juga Bersungguh2:

+akufobia+ said...

bestnya dengan hari ini.