Thursday, October 29, 2009

CONTEST "BESDAY GURL BAIK HATI"

CONTEST "BESDAY GURL BAIK HATI"



cARanya mudah je k :


1. Buat 1 je entri ape2 tentang blog AYUNICOLLECTION'S. SUDAH

Lagi afdal sekiranya anda memberi ape2 komen berkenaan blogshop saya. Tak kire le nk komen ape2 pun tntg blogshop sy..Cth , Design produk saya ok ke x ok ke? pastu Harganya mcm mn, mampu dimiliki or not? terpulang pada anda k..ringkas pn xpe...dua tiga patah perkataan pn ok janji menarik..GUNA TAJUK ENTRI DI ATAS K..
PENTING TAU!!!!!!

" birthday girl ni jual tudung dan shawl..cantik2 cuma kadang2 saya rasa mcm gmbr tu kurang jelas..may be sbb background gelap kot..jadi kurg nampak tudung2 nya.. anyway cantik empunya blog ni"

2. Jadi follower saya. SUDAH


3. Terbuka pada sape2 sajer yg singgah kt blog sy. Yang takde blog tp nk join pn boleh. Juz email idea2 anda dlm email saya.

4. linkkan AYUNICOLLECTION di blog anda. tgalkan email or blog anda di komen sy. (klu tak boleh leave comment email sy pn takpe k noridacun@ymail.com) SUDAH

5. Tarikh tutup ialah pada 31/10/2009


6. Pemenang akan dimaklumkan selepas tarikh tutup k..hanya pemenang yg mengikut syarat penyertaan yg ditetapkan sahaja yg akan di senarai pendek oleh sy. So pastikan anda mengikut syarat yg ditetapkan k


7.Hadiah menarik akan menanti anda k

sElamat MENCUBA..TATA

0 yang juga Bersungguh2: