Tuesday, October 27, 2009

His day with Him

25 Okt 2009 - aku ke Residence Hotel menghadiri Kolokium Ancaman Siber. Suami pula bercuti hari ni untuk meenyiapkan kerja2 rumah yg tertangguh. selepas menghantar Syahmi di nurseri, suami mghantarku ke tempat kolokium. kemudian ke tempat servis kereta. seterusnya ke bank dll urusan. pukul 2 lebih aku mendapat sms dari taska syahmi menyatakan syahmi takmau tidur dah bagi susu dn letak buai tanak tdo gak.. aku bgtau kt hubby then he'll pick up syahmi.. reply sms cakap hubby akan amik syahmi dgn baju semua..
Suami cakap.. dari luar nurseri dgr syahmi nangis..so sad~~..dalam keta dok dalma carseat die okay tk nangis pun.. sampai rumah letak buai terus tidur.. pukul 400 nak amik aku lepas kolokium.. syahmi dok dalam carseat senyap aje.. tk nangis.. then aku naik keta pun die tk nangis.. main2 senyum2 gelak2 lepas kene agah

Mesti Mr Hubby lega sbb syahmi tak meragam dok ngn dia
Ummi pun rasa lega sbb Syahmi selamat dan Sihat..

p/S: abang... boleh la jaga syahmi lagi ek???hihi

1 yang juga Bersungguh2:

NuZmEEnS said...

Hati2 ble hntr ank kt nurseri. Org2 kt sana x jg ank kte 100% dgn baik. Ank buah ayu kena pksa tido dr pg smpi ptg ibu dia amik. Lama2 ibu ayu perasan dia jd mcm lalok, x ceria, asal blk dr nurseri je muntah sbb kena sumbat susu n trs msk dlm buai, henjut laju2. mane x pening bdk tu.. Asal blk rmh je bkn lapo lg, tp dh thp kebulur x dberi mkn.

Mmg ssh nk cari org utk jg ank tp nurseri (pd ayu) bkn tmpt t'baik.