Thursday, October 15, 2009

Konvokesyen ke2

10 Oct 2009- saya berkonvokesyen buat kali kedua..Yang pertama LLB yang kedua LLB shariah..KAli ini konvo lebih menarik dan gembira..

Sebabnya:
1. Saya mendapat Award Best Student Shariah dan secara automatik dapat sedikit keistimewaan iaitu- umi, abah and Mr HUbby dapat duduk di seat depan.. dan kami juga dapat lunch bersama Sultan Pahang..
2. Saya sudah mempunyai cahaya mata untuk meraikan konvokesyen saya bersama-sama
3. Adik Saya, Fadhilah juga berkonvokesyen
4. Mendapat banyak ucapan tahniah dr sahabat dan Ofismate
5. Berjumpa dgn sahabat lama - Sofi, Muja, Man, Safa, Kak Sara

Tapi ada juga tak bestnya..
1. Syahmi meragam ketika duduk dgn Cik Kakak dan Cik lang
2. Kak cik, KAk su dan Abe tiada bersama

Tapi aku tetap merakamkan kenangan yg indah ini di studio

SUsah nak satukan famili yg besar ini

Tapi akhirnya berjaya..dan hasilnya ..akan di post nanti..

p/s: Gmbr tk smpt upload lagik

1 yang juga Bersungguh2:

+akufobia+ said...

aa.tahniahtahniahtahniah.rezeki ada syahmi kot.keke.