Sunday, November 8, 2009

Contest - Aksi Si Comel



Kali ni entri untuk aksi si comel pulak yang dianjurkan oleh TintaComelLote

Anakku yang baru berusia 4 bulan tu tak banyak aksi lagi.. bejalan pun tak leh meniarap aje..nangis lagi pandai.. so belek2 godek2 jumpa mane yg ade aje..

ini lah kiranya gambar nye



Nama: ABdullah SYahmi bin Muharam
Umur: 4 bulan
Tarikh Lahir: 22 JUn 2009
Aksi Penggeletek Siput Sebagai Hobi

Contest ini di taja oleh
Comel Lote Collections
http://comellotecollection.blogspot.com

Muslimah Online Shop
http://muslimahonlineshop.blogspot.com

d COMEL LOTE COLLECTION-- ada banyak produk seuswai untuk si comel anda ada untuk lelaki, ada untuk perempuan dn ada jugk yg unisex... babies punye pn ade..pelbagai corak dn design.. banyak size jugak..saya suka sgt first moment baseball jumper itew..usha2 dulu eh..

MUSLIMAH ONLINE SHOP pulak -- untuk ladies dan girl..semua tshirt yg ada cantik dn labuh..yg bestnye ada nursing shirt.. saya suke saya suke..yg tgh usha semi nursing-orchid..hihi..

Untuk merancakkan lagi transaksi di kedai, saya rasa ada perlunya buat membership card ( contoh : sape yang beli lebih RM 10 dapat membership), lepastu..kumpul point..RM 1 satu point.. setiap bulan buatla item yang boleh digunakan untuk redeem point tu.. or adakan pertandingan, sape yg paling banyak point dapat hadiah FREE untuk tempoh 6 bulan ke setahun ke... buat promosi dari semasa ke semasa..gempak2 punya..iklan kena gempak.. baru org rasa teruja..heee..saya pun mesti terujaaa

ok itu sahaja... SELAMAT BERNIAGA..

dan semoga murah rezeki

2 yang juga Bersungguh2:

Wan Anie said...

Saya datang singgah...
Blog penaja tu x buat link lah dear..
Da buat bagitau yer... sy jengah lagi ;-)

Wan Anie said...

ok!