Thursday, December 3, 2009

Contest Mari berdialog bersama N@m@n



Contest ni pihak penganjur buat sempena nuffnag nya yang dah sampai 100...tahniah ye n@m@n nanti sampai 200 buat contest lagi yekkk

Maka terhasillah

Contest Mari Berdialog Bersama n@m@n..click la untuk join sini

Mulai 14 NOvember hingga 15 Disember 2009



Caranya..

1)Upload kan gambar di bawah



sila klik untuk besarkan gambar dan save as(gambar ni mesti ada dalam entri)

2)Buat 4 dialog A, B , C dan D se'kreatif' yg mungkin, hanya tulis seperti di bawah, tak perlu diisi ke dalam 'belon' dialog

A : Sedih sungguh aku tengok cerita Nur Kasih semalam.. tangkap leleh wa cakap sama lu
B : Sedih-sedih jugak...lupa ke kau hembus hingus kat lengan baju aku semalam??
C : Eh, semalam ada Nur Kasih?? Alamak hari ni hari apa?? Aku missed lak..sedihnyeee
D : Betul-betul-betul Sedih Sedih Sedih..(gaya upin ipin)(SOb SOb Sob)


Dialog-dialog yang tak senonoh/tak elok akan di'reject'

Hadiah tempat pertama
1 x Produk Tajaan GamatEmas + hadiah sampingan

Hadiah tempat kedua
1 x Produk Tajaan GamatEmas + hadiah sampingan

Hadiah Tempat Ketiga
1 x Hadiah Tajaan Aku Sendiri

* Hadiah sampingan ada dua
a) Hadiah misteri (takutnya) ATAU
b) Sesi bergambar di sekitar Putrajaya

Doa2 la menang yekkk

1 yang juga Bersungguh2:

n@m@n said...

good luck k..