Thursday, December 24, 2009

Mama Balqis 2nd Anniversary Giveaway

Ini Sticky mode until 24 Dec ye




Contest yang dianjurkan Mama Balqis ini bersempena dengan Anniversary perkahwinan nya yang ke dua

Jadi saya nak ucapkan

Selamat Ulang Tahun Perkahwinan ye Mama and Papa Balqis
Semoga Kekal HIngga Ke Syurgaaaa


Dan Juga Salam Perkenalan Mama Balqis yeee



Usia Perkahwinan Saya dn En suami baru memasuki tahun yang pertama

Kami baru sahaja berkahwin ..masih dlm proses mengenali antara satu sama lain... membina kebahagiaan bersama... Dengan kehadiran seorang cahaya mata kami yg baru berusia 5 bulann lebih

Sambutan anniversary saya tahun ni.. (kali yang pertama) tidak lah semeriah seperti honeymoon dulu.. ini kerana semasa 7 jun 2009, saya sedang sarat mengandungkan buah hati kami yang mana dujangka dilahirkan seminggu selepas tarikh perkahwinan kami.. Setiap hari saya menghitung hari untuk menanti kehadiran si comel.. orang baru dalam hidup kami.. Sampai tak igt langsung ttg anniversary perkahwinan kami

Tetapi..hubby cuba menghilangkan gusarku dgn membuat surprise anniversary... walaupun bukanlah bday party yg besar dn meriah dgn baloon2 .. suami membeli kek sempena ulang tahun kami..

Hadiah yg diberi dlm keadaan yg tak disangka2 sangat manis >_<



Semoga kami bersama hingga ke hujung nyawa dan berjumpa di syurga Nya

1 yang juga Bersungguh2:

aqis090209 said...

tq atas wish tue.. nice story..gd luck..