Thursday, December 31, 2009

'pakcik santa baik hati contest'.




ini contest christmas yang dianjurkan oleh pak cik santa

contest nye berbunyik begini;


"kalau pakcik santa datang rumah saye, saye nk mintak SEBUAH ISTANA KACA YANG SANGAT INDAH DAN PERMAI .ADA SAWAH PADI KAT SEBELA KANAN DAN GUNUNG EVEREST SEBLA KIRI DAN LAUT TENANG KALE HIJAU KAT BAWAH ISTANA (MACAM KAT SIPADAN TUH) SERTA PELANGI KAT ATAS KEPALE (HUJUNG PELANGI ADA BERGUNI2 EMAS).. JANGAN LUPA NGN DAYANG2 YANG TOLONG AKU TANAM POKOK BUNGA RAYA (SEMANGAT KEBANGSAAN) KAT LUA RUMAH TK LUPA JUGA POKOK MANGGIS (AKU SUKA SANGAT NIE)KAT TENGAH2 RUMAH AKU..DAN JUGA SEORANG DAYANG TUKANG JAGA BABY AKU SYAHMI SUPAYA SENANG AKU NAK SHOPPING MOPPING DAN GOYANG2 KAKI SAMBIL GOLEK2 ATAS KATIL NENGOK TV DAN BERTENET (HUHAA..SANGAT BEST) SEBAB SAYA SANGAT IMPIKAN KEHIDUPAN YANG EASY MEASY TOUCH N GO TP NI UTK SEMENTARA WAKTU AJE(KALAU LAMA2 NAIK BOSAN GAK JADI ORG PEMALAS NI)"
HUWA HUWA

0 yang juga Bersungguh2: