Monday, January 25, 2010

Jom Buat Dialog Lucu.

Jom Buat Dialog JOm...

Tak pakar tapi saje je nak cuba nasib

Mane tahu ada rezeki murah

Kak Ieyza.. jom JOIn same2...

Click je kat pic bawah ni----



Ini la gambar yang mnjadi pertaruhan utk dialog nyaa..femes bebudak kt bawah ni




Boy 1: Eh adam, kenapa mama awak duduk sebelah cekgu peah? dia tak balik rumah ke? ke dia tunggu awak.. mesti dia takut awak kencing dalam seluar kan? takpun awak minum susu botol..
Boy 2: Bukan laaa.. tu bukan mama saya..sumpah.. mama saya tunggu kat rumah.. saya berani la..mama tak tunggu.. Bibik je tunggu saya
Boy 3: (Hihi..kan sama aje tu..nasib baik saya pakai pampers.. selamat lahh kalau kencing pun)


Hadiah utama berupa wang
RM 100.00

2 hadiah saguhati
RM 25.00 setiap satu.

Tarikh tutup penyertaan ialah 31 Januari 2010

Selamat mencuba.



1 yang juga Bersungguh2:

kakpah said...

salam anin. kakpah dah datang meround. thanks for taking part and salam kenal...
wish u luck..