Thursday, January 28, 2010

JOm Jolin Giveaway Oya




WAU banyaknya hadiah ... seronok tengok... walaupun oya ckp die nye giveaway sempoi tp aku ttp rasa BESTnye kalau menang..sebab ape??? hadiah dia banyakkkk dn praktikal

sonotnye kalau jadi one of the winner kan??? kalau nak try nasib jugak..sila click SINI..nak tgk lisyt contestant clck kat banner kat atas tu ye..

jomlah join sblm 15 feb

syarat2:

1. mcm biasa kalau nak join wajib jd follower AKU coz hanya follower je yang layak okies...
2. sunat follower BLOG CONTEST aku
3. hehehe korang addlah blog aku yang cun ni kat blog korang
4. letak banner kat mane ko nak letak
5. buat sikit entry sal giveway ni...(simpe dah lera)
6. then korang list post entry yang korang buat kat http://oya-contest.blogspot.com/2009/11/perserta-giveway-aku.html (klik okies)
7. siap...




1 yang juga Bersungguh2:

oYa said...

heheheheh.....berbaloi2...dah add blog oya lum alau dah ok diterima...mekacih & good luck