Monday, January 18, 2010

. "Your Best Vacation Moment Contest"

/>







Alhamdulillah ..saya berpeluang membuat entri utk contest yang tarikh tutpnya esok.. lambat kan? SEBAB??? last week was my busiest week.. cannot focus on the blog DAN saya tak de idea..haha

sini last minute entry ye.. nak wat last minute gak..sila
CLICK same ye atau click je banner kat atas tu..






Inilah gambar PERCUTIAN yg bermakna antara aku dn hubby..
Bercuti di Kuala Terengganu..Masjid Kristal

KENAPAianya best???? SEBAB time tu kami ke Trgnu kerana aku perlu mnghadiri temuduga kerja pertamaku.. Selepas interview, terus menonong mencari tmpt percutian yg menarik di Trgnu ni.. yg baju hitm putih tu pemandu pelancong..

IANYA MANIS kerana interview itu menyebabkan aku berjaya bekerja di dalam sektor kerajaan.. dn IANYA lebih MANIS kerana.. aku sdg hamil 4 bulan.. seolah2 ianya rezeki anak dlm kandungan~~` after a week, terus dapat jwpn dpt krjaaaa



8. Tarikh tutup penyertaan: 25 Januari 2010

1 yang juga Bersungguh2:

lily azliyana @ mama zara said...

Salam kenal Anin..thanx join contest ni yek..hee..mmg rezeki sungguh ni..dapat bercuti, dapat kerja, n dapat anak lagi..=D