Wednesday, March 3, 2010

Aina : "Wedding Contest"




Apakah hadiah perkahwinan yang paling ideal drpd kawan² untuk aina dan kenapa.?









pd pandangan saya, hadiah perkahwinan ada BANYAK sgt
Tapi saya suka bagi hadiah yg UNIK dn KEKAL  sepanjang hayat dlm tempoh yg agak lama
Sebab apa?
Sebab pengantin akan dapat banyak gila hadiah..
Untuk dikenang dn di ingati serta untuk dibalas hadiah waktu korang kawin lak
Jadi, haruslah beri hadiah yg lain dr yang lain SERTA bermanfaat
Jadi, sy cadangkan
[lampu.bmp]
(ihsan google)
oh.. Lampu Tidur? Bukan Bkan..Nehi Nehi.. 
CIk AIna pasti sudah sediakan lampu tidur yg spesel lagi mengancam utk malam pertama beliau se tema dgn cadar katilnya
CIk Aina pasti pilih lampu yg malap2 ala2 romantik dn berdebar2 gitu.. hihi

Lampu tidur memang menjadi kegemaran
dan sangat berguna (sangat tu..)
TETAPI
untuk lain dari yang lain
Saya cadangkan

LAMPU GARAM TIDUR
[lampu.jpg]
kenapa???
Lihat ini...
http://gb-enterprise-78.webs.com/image028.gif
Bermaksud.. Lampu Tidur ini juga baik untuk kesihatan selain menjadi lampu di kala tidur

Selain tu
kawan2 aina boleh juga bagi hadiah 

telekung vietnam timbul 60 - Purple


cantik kan????
sebenarnya saya yg berkenan ngn telekung ni..wohooo
bersemangat nak beribadah..
kenapa pepel? sbb saya tgk muka cik aina sgt sesuwai pakai this type of pepel
u look sweet (perlu ke sweet nak smyg)

ia Mempunyai 60 kuntum bunga yang timbul mengelilingi kain telekung.
MEWAH, CANTIK dan BERGAYA.

saya teruja melihatnya..anda teruja?
bukan apa.. telekung ni utk semayang
aina dpt hadiah ni sudah tentu la aina guna tk smayang kan
dn pahala tu dapat gak kat org yg memberi
pahala kering tu beb,,, sape nak bagi???

OKAY cik AINA..
u mmg CUTE..nak kawen ni jage diri elok2
Jaga maruah tunang dn jaga perilaku..
Semoga berbahagia hingga ke syurga


Salam sayang
ANIN



    1 yang juga Bersungguh2:

    pak long said...

    salam buat tuan umah...
    memang klas adiah yg dicadangkan tu....moga berjaya...