Thursday, March 25, 2010

giveaway... wanna be my hot lucky girlz?



wau..bagaimanakah untuk menjadi


HOT
saya amatlah nggak reti bergaya
apalagi untuk menjadi hot
tapi terpk gak..adakalanya perlu gak jadi hot utk yang tersyg kat rumah tu
supaya sekali sekala die terasa panasnya kan???
berilah daku peluangutk merasa panas seketika..


why u really wanna be my hot lucky girlz
sebabnya
saya ni macam bibik je kalau sekali tgk..almaklumlah nggak reti bergaya
time kt skolah dulu kemain sememeh lagi
masuk u pon dok kesah kat org..jadi ade la pakaian pelik2 haku ituw..
blouse nih hade la dlm 5-6 elai hadiah dari hati adik2 aku yg ramai ituww..d
depa mmg suke haku berhias spt org muda jelita
tapi bile dok ngn somi saya dn anak sy jadi tak reti balik
jadi lihatlah aksi tidak menarik lagi tidka tertarik ini

dalam pantang ni

ni gambo raye
gmbr bersuasanakan sawah

tuan blog
pilihlah saya jadi puan muda sekejap..asek jadi bibik sjaok..huhu
pilihlah aku jadi hot chick mu!!

tunjuk ajarku sifuuuuuuuuuuuuuuu

nk jengukl lebih2 sila ke SINI
tarikh tutup 2 Apr, pemenang akan diumumkan di blog pada 3 Apr & dihubungi melalui email..


1 yang juga Bersungguh2:

azima said...

salam..
tq kerana sudi join give away sy... i'allah jika ada rezeki boleh lah kita sama2 hot malatoop ya! nggee..

~ bibik jaman sekarang lagi pandai melawa, nasib tak baikk org bleh confius mana satu bibik, mana satu ibukk. tapi nasib baik juga fizikal mereka mudah di cammmm... :p