Wednesday, March 10, 2010

i was tagged- hutang dah masuk 1tahun..sori!

Senaraikan 5 hadiah yang anda impikan

1. pakej haji bersama suami dn famili tersayang
2. sebuah rumah yg selesa besar dn indah untuk semua ahli keluarga
3. laptop..yg super best (cmana saya tak tahu..yg penting dia best)
4. nak dapat scholarship untuk sambung belajar di oversea. (PhD)
5. anak yg soleh dn solehah

5 alasan terhadap pilihan tersebut

1. pakej lengkap haji sape tak nak weh
2. rumah selesa mmg sy sgt impikan..nk yg benar2 sejuk mata memandang
3. laptop skrg dh hampir hancuss
4. nk g sambung belaja cari pglmn dgn tenang tnpa pk duit
5. harta akhirat ni beb!

5 impresi terhadap orang yg anda minat
1. malu2 arnab
2. mcm ketagih la nk tgk lagi
3. mahu sentiasa berdamping dgnnya
4. mahu ambik tahu ttgnya walapun dia nak g toilet
5. semua itu adalah untuk suami ye! jgn pk mende lain

5 perkara hebat pernah anda lakukan
saya hebat dn bersemangat bile
1. saya dapat buat mak ayah sy gembira dgn result sy
2. sy berjaya menggembirakan hati suami
3. saya bersalin tanpa parents di sisi
4. saya bole bawka keta (penakut weh)
5. saya berjaya jadi professor (to be)


5 ciptaan yang paling disukai (tak semestinya teknologi)
1. pemandangan yang cantik..
2. famili sy yg hebat
3. suami dn anak2 saya
4. rumah yg tenang
5. bunga

5 perkara yang dibenci ( I say no to this person !)

1. orang yang merokok.. sy sgt BENCI
2. bila sy tak suka tapi sy tak mampu halang
3. org yg sgt kedekut
4. bila saya dibenci.. ?
5. bila saya tidak berduit

5 orang yg hendak anda tag.

1. kak ieyza
2. fikaryna
3. eb mamaaerish
4. diraumiwalid
5. paklong

3 yang juga Bersungguh2:

fikaryna said...

hik2..ryna kena jawab la nih..huhu..

mamaaerish : said...

eh?.... namaku kah itu... ha ha ha... ok tungguuuuuu

lembut hati rupenyer kwnku ini... (",)

ieyza said...

adduhhhh anin.....kena tag ker???
kalau anin utang setahun...akk utang 2 taun setengah laaa....boleh????
hehehe