Monday, April 19, 2010

Contest Seiras Wajah Kembali!













untuk menyertai sila ke sini
http://mayaqarmyla.blogspot.com/


Kategori ayah & anak



nama abah: am
nama penuh anak: abdullah syahmi
nama panggilan: syahmi @ 22 jun 2009

persamaan antara mereka
1. mereka didalam kategori bam bam..oh kedua2 nya ye..syahmi baru nak masuk 10 bulan tetapi sudah mencecah 10.6 kg,, bayangkan saya mengusungnya di shopping complex?
2. mereka berdua suka tidur berdengkur..ye..saya yang terganggu..mereka mmg serasi ketika tidur
3. mereka suka kan kereta..bukan setakat suka,,mereka GILAKAN kereta..skrg abah dah belikan syahmi 4 bijik kereta..yg kale kale ade.. yg lampu ade..yg munyik2 ade.. yg remot epun ade.. setiap hari abah akan memberi janji2 manis utk syahmi ttg KERETA..saya? senyum je la kan
4. kuku syahmi sama mcm kuku abah.. kuku model..panjang2..mmg waktu lahir..abahnye frst2 tgk kuku anak..same mcm umi ke abah.. lawak tak? itu yg ditengoknye dulu...
5. kedua0dua mereka sangat menghiburkan hati saya..itu PERSAMAAN yg sangat PENTING dlm hidup saya
SEKIAN TERIMA KASIH


5. Ceritakan persamaan yg ada antara anak & ibu/ayah. nak cerita panjang2 boleh, cerita pendek pun boleh. Tapi ingat entry menarik mungkin bakal menambat hati juri.





0 yang juga Bersungguh2: