Thursday, April 8, 2010

Friendship Forever_zati contest



ini la saya
ANIN @ UMI SYAHMI


dan inilah kawan2 saya

4)) ceritakn perihal anda & kwn2 baik anda:

a) ceritakn serba sikit detik perkenalan anda dgn kwn2 baik anda
kami ber4 menjadi satu team semenjak 1st year d universiti dn sampai sekrg kami masih bershbt baik
walaupun ramai org yg kami temui selepas bergelar graduan
tapi persahabtan kami ini sukar dicari ganti
kami terpisah dgn sempadan negeri yg sangat jauh
tapi ingatan dan kenangan ttp terpahat di sanubari


b) ceritakan apa yg anda suka mengenai kwn2 baik anda(keistimewaan,kebaikan/sikap)
mereka sangat setia
kemana-mana kami sentiasa bersama
segalanya kami kongsi bersama 
susah senang suka duka
sangat sukar mencari teman seperti mereka
yg mengingatkan diriku yang mudah alpa
tentang pentingnya dunia di sebelah sana
sedangkan dunia hanyaa persinggahan sementara
mereka sahabat yg tidak pernah memburukkan saya
apa lagi mengeji dan mengmpat di belakang saya
mereka sahabat saya dunia akhirat
dan kala ini saya sangat merindui mereka
kebaikan mereka
keceriaan mereka
dn yang paling penting
semangat setiakawan mereka
SOFI REHAB SAFA
anin rindu sangat2 kat korang dn sayang sangat2 kt persahabtan kita


c) ceritakan serba sikit peristiwa yg anda xdpt dilupakn sepanjang persahabatan anda
dalam kami ber4 saya yg paling degil d paling bossy
saya selalu mengatur gerak kerja kumpulan kami
bila terkenang ms silam, saya sgt berterima kasih pd MU TUhan kerana mengurniakan sahabat semulia mereka
mereka tidak pernah mencaci saya
sedangkan saya? saya pernah menjatuhkan air muka mereka
tetapi mereka tidak pernah marah
sebaliknya sentiasa bersikap positif
saya berhutang banyak sangat dgn anda semua kerana saya byk melukai mereka
tetapi
mereka memaafkan saya tanpa syarat
dan bagi mereka tiada sebab untuk memutuskan ikatan suci persahabatan kami ini
 itu lah saat yang sangat sy sukar lupakan
kasih mereka tiada sempadan
sayang mereka tiada kompromi
kerana kami menumpang kasih saudara
berkasih sayang untuk sementara
persahabatan jambatan ke akhirat sana
syukur ya ALlah kau hadirkan mereka untuk menceriakan hidupku

Tarikh penyertaan bermula 21/03/2010-29/04/2010


4 yang juga Bersungguh2:

elly hamzah said...

wah..nk masuk gak ler contest ni..kot2 menang!hehhehee

mamaaerish : said...

gd luck yer... nmpk sgt serasi la... (",)

anin said...

elly--sila la masuk
eb-- serasi yep? insha ALlahhh

zati said...

salam kenal

tq cz join contest zati...

sori lewat terjah...

harap sabar mnunggu keptusan keluar k =)