Monday, April 19, 2010

SEKILASS.COM CONTEST!!!


Saya memang layak memenangi hadiah ini kerana
saya memang suke ngumpul bookmark..maklumlaaa org takde keje.. ngumpul bookmark yg pelik2 macam yg sekilass.com bagi lagi sayasuke.. rambutnya halamak tajamnye.. .walaupun mcm seram dn ragu2..setajam mana rambutnye itu.. tp saya tetap terima sebab saya  rasa.. rmbut tajam tu mungkinkah boleh dibuat bukak sampul surat?
 saya juga sangat suka membaca novel..saya suke sangat2 dh jadi macam hantu novel..walaupun begitu saya mmg tak pandai berkarya,, sy tidak dapat menunjukkan kreativit saya dlm berkarya.jadi saya sangat rela mendapat novel ini ;) tanpa perlu saya brkarya..haha.. sile la bagi saye ye.. saye suke novel..jap je habis..pastu lupa ape sinopsis die.. siap leh campur2 2-3 buah novel jadi satu cite yg saya reka sendiri..dn lepas tu saya akan baca balik nivel ni..supaya saya leh cite kt org dn tk tercampur aduk ceritanya.. jadinya..bagi novel kat saya tak rugi .. saya akan manfaatkannya sepeti sy manfaatkan duit saya..haha

 NOVEL ‘SEMUSIM RINDU’ KARYA ALEYA ANEESA

.

     sayaakan turut bergembira jika saya menjadi yang bertuah dn memenangi car sticker ni..maklumlah kete saye tgh botak skrg ni...belum smpt saya makeupkan die lagi..kot2 ade rejeki dpt car sticker ni.. ade lah aurat kereta sy yang dpt ditutup..hehe

     
     
    Terima Kasih SEKILASS.COM ~mata memandang, hati bertanya!!

    2 yang juga Bersungguh2:

    Booty Martinez said...

    penyertaan di terima ...akan dinilai...

    http://sekilass.com

    Sekilas said...

    hadiah sudah di post Anin