Wednesday, May 12, 2010

BabyIbu Giveaway: SecretBargains



Baby Ibu Giveaway diberi nama
Secretbargains pula penaja bersama
hadiah menarik sangat teruja
pesaingnya pun ramai juga
tapi kalau menang mesti gembira punya
senyumlah saya sampai ke telinga
orang kiri kanan pun tertanya2
dah tak betul agaknya dia

blog Baby Ibu sangat berinfromasi
teratur kemas tatapan sanubari
entri di buat tak pernah basi
boleh di tatap berhari-hari
langsung tak rugi!!

SecretBargains eshop yg menarik hati
pelbagai barangan semuanya berkualiti
mak ayah jangan jenguk je..beli la sekali
barangan bayi tumpang sekaki
senang kan..barangan satu famili
semuanya ada di sini
tak percaya?? meh tgk sini
kepuasan pelanggan sangat diutamakan
pening lalat melihat pelabgai barangan
gojes gojes ai pun mcm nak pengsan
tengok sen dlm poket lagi rasa tak keruan



rompers comel sangatlah cantik
harganya juga sangat menarik
 melihatnya saja sudah tertarik
membelinya pilihan yg terbaik
cantik cantik..


barangan asli usah ragui
produk ORI USA mari
wallet dan tali pinggang untuk lelaki
handbag , kasut dn jam untuk si isteri
tk payah susah2.. beli je kat sini
eshop hebat untuk satu famili
memberi kepuasan yg tersendiri
tanpa perlu berjalan kaki
semuanya ada di hujung jari
tepuk dada..jenguk poket sendiri
ada sen..semua boleh beli..

 


Secretbargains sangat bermurah hati
memberi peluang saya untuk join giveaway ini
baby phat bag pilihan di hati
sangat menarik sangat terkini
bolehla saya beraaksi di sana sini
kebetulan pula sy nak ke langkawi
bercuti bersama sanak saudara dn famili
pasti mereka jeles dn cemburu dlm hati
senang la ai promote blog u ni..


akhir kata dari saya
semoga bisnes secretbargains terus maju jaya
manakala baby ibu pula
 terus bercelotehh dn bercerita
memberi info kpd semua
doakan kejayaan saya
supaya baby phat bag itu menjadi milik saya
teringin sangat2 hendak mencuba
http://www.charlespearce.com/images/drawn/GoodLuck.jpg 
untuk semua

serta anda semua yg menyinggah di blog saya

2 yang juga Bersungguh2:

Florence M. said...

omg anin ! u mmg best ! heehe
i wish u all the best tau!

anin said...

hehe..florence.i best ke??? tenkiu tenkiu