Friday, May 21, 2010

Gallery Muslimah 1st Giveaway

Gallery Muslimah diberi nama
Suci bersih putih backgroundnya
entri ditulis rapi susunanya
senang dilayari mudah memilihnya

barangan hebat pelbagai designnya 
melihat sahaja sudah kelabu mata
rasa macam nak beli je semua 
lebih-lebih lagi bila melihat ada potongan harga
wah..harunya terasa
duduk tak diam berdiri pun rasa tak kena
nak tahu kenapa?

sila lah bertandang ke sana
klik sini.. dan terus bersedia 
untuk melihat kejutan pelbagai gaya
saya mmg sangat teruja
tengoklah ...segalanya ada
murah pulak harganya

waaaaa.. abang..tolonglah saya
hulurlah sesen dua
pengubat hatilu yang sedang lara
pelbagai maxi menanti anda
elegan bergaya aurat dipelihara
muslimah up2date mengikut peredaran masa
cantik diluar, di rumah pun hebat juga
 



berbaju kurung ayu dipandang
sopan terampil mata memandang
 harganya berpatutan.. hati jatuh sayang
kalau tak beli..takut2 kang jiwa terasa melayang
asyik teringatkan gallery muslimah.. malam siang
macam org yang dah gila bayang
check punye check.. semua dah diambil orang
tinggal la saya ternganga sorang-sorang
 

  tshirt yg ada tidak kurg hebatnya
tshirt muslimah pelbagai designya
tahirt amguard pelengkap gaya
muslimah bergaya kena pda tempatnya
cantik dipandang aurat tetap dijaga
 tuntutan agama tidak dilupa
muslimah akhir zaman model semasa
 tudung dijual cantik warnanya
design yang ada boleh tahan juga
sesuai sangat diganding bersama
brooch diletak pelengkap gaya 



  1.  
     barangan kanak-kanak tidak dilupa
    terselit sekali barang tupperware juga 
    Gallery Muslimah ada segalanya
    bermula dari hujung jari anda
    itulah sebab saya sangat teruja
    menyertai pertandingan ; memenangi barangan yg cantik belaka
    kalau nak menyertai juga 
    clicklah sini untuk ke sana
    semoga entri ini menambat jiwa
    para juri yang budiman semua


    akhir kata dari saya
    selamat maju jaya

8 yang juga Bersungguh2:

anin said...

kawan2..bantulah daku dengan memberi komen di sini

arissa.soleha said...

pandai kak anin buat pantun...heee... nak tiru bole???

Asadullah said...

berhias untuk suami..itu yg pasti...

amanina said...

jaga diri hiasi peribadi
berpantun mmmg ada seni

hanin said...

beli bau kurung boleh la..

lepasss..

anin said...

arissa: nak tiru??? sila beri kredit sebelum tiru ye

anin said...

asad: untuk suami..pasti ..untk famili

anin said...

amanina: pandai awak berpantun..saya ni hentam je..anin cba try test je