Thursday, May 6, 2010

Tolong Jangan Tiru Idea SAya!!!

Assalamualaikum
Selamat Pagi sume..

Pagi2 lagi dh hangin

kenapa ye?

SEBAB


terblog walking dn jumpa 

org yg meniru idea sy bulat2
idea apa ni? anin bukak kedai ke?
barang handmade?


ohh tidaaakkk belum lagiii

tiru entri sy di contest


mmg la picisan aje.. tak hebat mana pun

tapi 
saya perah otak nak buat entri
pantun ke apa
tolong la ekkk 
pk sendiri pantun awak
saya tahu dn saya perasan
walaupun awak tu besar dlm dunia contest ni
tapi tak bermakna awak boleh copy paste org punye.. 
SILE LA MENGAKU

takkan sebab nakl sgt hadiah free trus cilok idea org..

this is copy right okay?

plz do not COPY

jgn malas... tolong usaha sendirk!
saya tak halalkan yg awak tiru tu..kalau dpt hadiah..hadiah tu tak halal ye
mcm sy ni kedekut sgt kan

SINCE THIS IS THE 2nd TIME
saya dh malas nk warning
i warned you b4

dan ini kali ke3 perkara yg sama terjadi pd saya
malas nk sebut sape,...

tapi kpd tuan empunya
LU PIKILA SNDIRI

3 yang juga Bersungguh2:

b.O.n.d.a said...

isyk..macam tu pun adO yer...

Asya said...

ISHHH.. SAPER TU??

Em's Family said...

ha ah betul... hari tu m acam ade terperasan sekali..