Thursday, June 3, 2010

CONTEST CIK ALENG INDAH


mari kita cari mana tempat2 indah di malaysia ni

kenapa saya rasa indah???

sebab pemandangannya yang hijau sangat mendamaikan
ada juga air terjun kat sini
tp kat sini takleh mandi dn takde sape pun mandi
hanya tmpt untuk bersuka2 dn bersiar2
tasik nye juga membiru menghijau
menennagkan mata yg memandang
dan menghilangkan tensen yg kerap bertandang

dan yang paling best
boleh bagi makan ikan kat sini
ikannya sgt pelahap okey.. walau pelahap tp sgt menghiburkan
ye..mereka tgh serg roti tu.. bapak ikan pun ade..sgt suke bile derg berebut sbb enjoy the momment.. best weii..ade gk dlm hati terdetik nk tgkp tapi taut jatuh..
dah la ada kes budak baru meninggal terjatuh dlm tu

dan yang paling penting

tmptnye dekat ngn rumah kami
cuba teka kat mana ni???

................

.............

............

..........

........

....

...

 TASIK UTM SKUDAI
ye..dalam UTM ada tasik yg indah dan menghiburkan
takde la sesak dgn org ramai
setiap hari bolehd tg dn jogging kt sini...
kalau hari rabu ade pasar malam..boleh kunyah2 smbil bg makan ikan
biasanya ikan tu makan roti kami yg dah expired..rasanya mereka tak skit perut pon..
jadi sinilah tmpt yg tak ramai org 
tapi 
cantik sgttt 
tenang~~~~

jadi gambar mana yang nak dipertaruhkan ni????
saya pertaruhkan gambar ini


2 yang juga Bersungguh2:

aleng said...

anin pertaruhkan gamba yang mana 1 yer? aleng nk judge 1 je.
lg 1 link kt comment blog aleng x dpt reach la. minta tlg tgk skali lg.

anin said...

aleng.. anin pertaruhkan yg last..dlm entri dh tulis tu