Tuesday, June 15, 2010

Contest Gambar Best by AsaDa


gambar best???
best sgt ke gambar bawah ni???

gmbr di ambil ketika convocation saya..2008 dan 2009
saya rasa gambar2 semuanya best sebab saya mempunyai famili yg besar
dn sangat menggembirakan pabila event ini ditumpukan utk saya seorg sahaja..
anak sedara yg baru 4 bulan pun dtg memeriahkan majlis
dan kemeriahan berganda dengan kehadiran si kecit saya..
Allah murahkan rezeki sy dgn kehadiran suami dn syahmi
pengubat di kala saya berperang dgn examination yg sgt tough
bg yg dh berkeluarga dn ada anakkecikk
apa pun saya bangga sy dpt melaluinya dgn bantuan smua yg sy syg

TARIKH TUTUP PENYERTAAN IALAH 1 JULY 2010.

1 yang juga Bersungguh2:

ASaDa RyutaRo said...

wallaweh! congrats!

asada pilih gambar last sekali ea.. si kecik pegang fail ijazah.. ngee~

tQ sudi join.. gud luck! (^^,)