Tuesday, June 15, 2010

Hadiah Ulangtahun Perkahwinan



SELAMAT MENYAMBUT ULANGTAHUN PERKAHWINAN YE
MAMA DAN AYAH AQIF





kami berkenalan ketika anin matriks lagi..secara tidak sengaja melalui seorg kawan
dan kawan tersebut mengenali kawan suami.. mereka selalu buat program bersama..
lama jugak kami kenal tp kami belum jatuh cinta.. kami kenal sepertimana kenalan biasa
sms yang selalu kami kongsi adalah tazkirah harian dn hadis2 pilihan
kira baik2 la time ni.. takde bicara soal hati dn perasaan
bila masuk U kami loss contact seketika
dn berjaya menjejak kasih kmbali selepas beberapa tahun kami kehilangan arah tuju..haha
ekceli tak sgka pun dpt berkenalan kali ke2 dn akhirnya membawa kepada bbit2 perkahwinan
sebab memula rs mcm dia bkn untuk anin
tapi bila dia jauh terasa kehilangan dn ingin sgt utk diingatkan selalu
jadi
kami ambil kata sepakat untuk bersemuka dgn org tua 
tapi segalanya bukan semudah yg disangka..
anin dn fmly pernah eksiden waktu janji temu pertama..so tunda...
janji temu kedua di atur ketika abah menjadi tamu di Univ tmpt suami belajar
tapi jawapan yg abah bagi agak mengecewakan
hubungan terhenti seketika
istikharah menjelaskan.. tahajud peneman setia
lepas tu..nekad ingin mncuba peluang melalui umi
sungguhpun suami dh mula rasa rendah diri tme tu..kamigagahkan juga
dan alhamdulillah ALlah mudahkan
1 september 2007 rombongan merisik bertandang cincin di jari tanda sudah dirisik
7 february 2009- pertunangan dilangsungkan .
7 jun 2009-- akad nikah dn majlis resepsi sebelah perempuan
14 jun resepsi sebelah lelaki
dn selesaiiii
bertaut dua hati
berpaksikan sunnah ilahi
semoga perkahwinan diberkati
sehidup semati
hingga akhir hayat nanti

dn sekarang berseri rumah tangga kami dgn kehadiran si cilik ini

2 yang juga Bersungguh2:

ardinihumaira said...

selamat ulangtahun perkahwinan buat beliau, kak ;) moga bahagia ke anak cucu..

fikaryna said...

anin..macam kisah novel..hehe..

moga bahagia berkekalan berbekalkan rahmat Allah..insyaAllah..