Thursday, June 10, 2010

Jom Main Teka Teka

Heee saje je nak suruh korg teka
APA yg tak kena dgn gambar2 di bawah ni




Top 40 - 
Funniest construction fails
Top 40 - Funniest construction fails
Top 40 - Funniest construction fails

3 yang juga Bersungguh2:

Farid MOFASAD said...

gambar 1!

tingkap takder tapi beranda ada!

GAMBAR 2!

tiang elektrik!

gambar 3!

laluan basikal :)

Nida said...

Gambar 1

Ada balconi.. tapi takde pintu nak ke situ... macam mana nak bersantai kat beranda tu...

Gambar 2
Awat tiang lampu kat tengah jalan tu... sah mengundang kecelakaan jalan raya ni..hehe

Gambar 3
Ni misteri sikit.. ada jalan kat kawasan yang berpagar .. sapa yang nak lalu kat jalan tu ek...pastu ada pokok pulak kat tengah2 penghias jalan..hikhikhik. Kat negara mana tu anin?

Fitriyyah A.A said...

cehh. orang dh komen tp x bgthu. asl dgn gbr2 ni?