Sunday, June 13, 2010

Rumah Saya Susah No Nak Kemas

Anak yang semakin lasak
Rumah semakin sempit utk diri dia

Ini Aksi Tarik danLariiiiiiiii

Tengok ape bende yg dibawak nya..
Set Salindah Umi pun ade..Aiyaaaa

Dompet Umi dia akan korekkkkk... 
Bape kad kredit ade
Barape kad bank ade
Mana gambar cami dlm Purse Umi

Tgh Tgk Cat Pastu Tendang Tarik Geget
Sume die buat
Operate pun dh ade

Haaaaaa... Yummy...

Penat nak mengemas rumah ada anak sangat la lasaknye
Skrg die sibuk nak berdiri dn berjalan
takmau langsung dok walker...
tapi mmg tak jadi keje

22 jun syahmi dh nak setahun
tapi syahmi lom bole jalan
tak takpe.. sedap kan hati sndiri..nnti syahmi jalan la tu kan

tapi syahmi ada 8 batang gg,, sgt berbisa 
pandai sebut mama abah
nak.. bantal.. hot..sleep..me me (bila nak nenen)
dgr cakap.. dah bole babai.. memilih org..yg tua2 tak nak hahaha
makan je sume bende.. (tu yg bam bam)
suke sgt main kipas dn suis skrg ni..
aduhaiiiii

tgh plan nk wt ape bday syahmi nnti..
ape yek... sape ade kt ganu??? nak ajak clbrate same2 la
kami ni ber3 je kat sini

6 yang juga Bersungguh2:

mama zharfan said...

buat bday party ker :) happy bday in advance to syahmi!!

ieyza said...

alaaa...tomeynyerr syahmi...
biler yek mama iza lehh peluk cium syahmi nie???teringin la nak jumpa....

shahhana said...

he..cian la celebrate bertiga..takpe2 nanti celebrate ngn cek long eh. besday kite kan nak dekat..rilek ngoh. si nawfal bam bam pun lom leh meniarap lagi. ni dah masuk 5 bulan. huhu...go syahmi go! dun worry die je tahu bile die nak jalan. once dah dapat tok larat mu nok kejar la pulok..kehkeh

Wansteddy Tales said...

amboi... susu apa la dak montel ni minum smpai montel gebu cenggini >< geram3 peha kfc tuuu...

anin... sama jenis la rumah kita. mcm dilanda garuda. walhal yg mengerjakannya sorang anak dara je huhu

SyidaMislan said...

hahaha...ni baru kat walker dah tak boleh kemas, kalau dah pandai berlari camne?

anin said...

ak suzz-- thnx
kaklong-- nnti celebrat lg skali aa
kak ieyza-- nnti la ada rejeki jumpa la
kak tedd-- haaaa garuda pun kalah
syida-- ni dulu dlm walker skrg dh dok luar walker dh.. sepah sepah sepah