Wednesday, August 25, 2010

Lagu Raya :Giveaway & Contest

mari join


anin sertai giveaway ni


dan juga contest

lagu nostalgia yg tak mungkin dapat anin lupakan

sampai sekarang kalau dgr masih terkenang2 dan sayuuu


first sebab sudirman telah selamat kembali ke rahmatullah
dua sebab memang setiap kali balik kg naik bus ke naik ketapi ke asal lagu ni main je
pasti berjurai2 air mata..tgk org kiri kanan sebla2 pun sume dok kesat air mata
ni kes naik bas cater satu universiti satu bas la ...haha
sume bebudak sebaya yg memang nangis kalau time2 raya nak balik kg
haruslah kan.. time dlm bas la nangis..smpai sana tak ngis dah

lagu arwah sudirman ni juga lagu kesukaan sepupu saya..
yg meninggal pada 3 feb 2008 kerana skait jantung ketika berusia 14 tahun
dia tak ngerti apa2.. walau dh period ..bibik yg terpaksa care..smbil membebel bibik tu tukar pad
die kurus sangat.. die hembus nafas pun dlm keadaan sakit.. tapi tak da sape perasan dan tahu
sebab pukul 3 pagi .. sume tgh nyenyak tidur..pagi tgk die dah takde.. tangan die menggenggam sgt kuat
sakit sangat gamaknya
alfatihah utk arwah 
 
 
giveaway dan contest ini bermula dari 12 0gos hingga 15 September 2010.

1 yang juga Bersungguh2:

qasehadam @ nurul said...

salam ramadhan..mai terjah sini..thanks join GA dan contest..hope ade luck