Sunday, October 24, 2010

My First Blog GiveAway

waaaa tahniah sbb sudha mengadakan



blog yang diberi nama Allah..Bahagiakanlah Aku bukanlah blog yang lama
dan anin juga bukanlah seorang blogger yang tegar
kehadiran blog pada tahun 2008 hanyalah untuk meluahkan rasa dan mengubat keteringinan time tu
sume ade blog ambe pung nak la buat blog jugak
so kekdahnya blog dah buat ..update nan ado
yang ado blog sesaje... tak aktif langsung sbb anin bkn jenis yang menulis
time tu follower 8-9 org je kot..tu pun tah sape ntah... tak knal 
lama2 terjebak dgn kontes montes ni.. mula lah terjah blog sana sini
so... ramai yg follow balik..mebi sbb nak tahu ttg kontes kot
sbb anin susah nak cite dlm blog..mcm terkunci gitu
nak cakap apa pun dlm FB..tayah taip pepanjang.. hihi
itulah alkisahnya..jadi follower ada la takat ni 220 org...
kdg2 ade yg nak follower banyak.. buat cbtn bertuah di klgn follower
ramaila yg follow
bak kata org..ai followwwwwwwwwwwwwwwwwwwww

sekian itulah penceritaan saya..

1 yang juga Bersungguh2:

Hidayah said...

tq for joining ye...best of luck