Monday, October 25, 2010

See See I hate This

He he Ape punya Entri daaa
Hari ni anin baru nak berjinak jinak untuk menulis di dalam blog
kalau perasan mmg entri banyakkkkk psl contest kan
smpai may adik badik bosan tgk my blog..

ai pun bosan youuu
Aku skrg ni dah kerap jugak la bukak blog berbanding awal2 smbg belajar dulu
sangat sibuk ulang alik jhr kl
skrg ni dah bole golek2
sbb udah tidak cram sgt dah

btw, ni nak cite ttg perangai aku yg mmg aku tak suke
ai hate this
tp ai buat jugak
sbnrnya hajat nak bukak tenet nak search info psl asaimen
then nak print case review
tapi teringat nak cek akaun MBB
ok la sbb gaji dah masuk kan so mcm eksaited 
search kambing nk buat aqiqah budak tecit ni

survey harga dan tempat bla bla
tetiba berjangkit bukak blog mainan baby
(oh ye ni ade senarai kedai mainan bayi online
click SINI)

peh tu ai bkak mudah.my
then bukak blog sendirik
then tgk GA
aiyaaaa
bila nak siap keje ni
sedo2 dah asar
sedo2 dah time asben balik
sedo2 dah kene mandikan anak
sedo2 dah maghribbb

oh i hate this!!


psst: korg ade tk prgai mcm anin ni..
cmana nak bertaubat ni

4 yang juga Bersungguh2:

eima said...

kat umah tak sempat nk surf ..so kat opis bila dah siap keja je la..

mamaaerish@eb said...

eb pn samer... camno nk nolong?... ;p

anin said...

eima-- skrg ni anin tgh cuti belaja.. so takde dok ofis dok umah sajelkk uncontrollable ni

eb-- samo la kito.. cmana ni nak bertaubat..asyik buat je

Mama Zharfan said...

hi anin..u lalu dpn ofis i yer semlm :) dh 10 bln tu me tinggalkan my ofis..tak pe, bln 3 thn dpn tulah ofis me setiap hari for the rest of my life heheh